Πώς θα ζητήσω βοήθεια για το λογισμικό που αγόρασα;   
Ερώτηση: Πώς θα ζητήσω βοήθεια για το λογισμικό που αγόρασα;
Απάντηση:

Είναι γεγονός ότι με την αγορά ενός πακέτου software δημιουργούνται πολλές απορίες στον χρήστη του, τουλάχιστον στην αρχή, και ιδιαίτερα αν δεν έχει ασχοληθεί ξανά με αυτό. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου το software μας προβληματίζει σε κάποια δύσκολα σημεία με αποτέλεσμα να «κολλάμε». Αν κάποιος δε είναι επαγγελματίας χρήστης, αυτό το «κόλλημα» μπορεί να του κοστίσει χρήματα. Τι μπορείτε να κάνετε λοιπόν, όταν κάποιο πρόβλημα ανακύψει;

Καταρχάς το αγαπημένο ακρωνύμιο στα τμήματα τεχνικής υποστήριξης των εταιρειών που εμπορεύονται λογισμικό είναι το  RTFM (Read The Fabulous Manual – Διάβασε το υπέροχο εγχειρίδιο χρήσης). Η πρώτη μας συμβουλή λοιπόν είναι αυτή. Διαβάστε το εγχειρίδιο χρήσης που περιλαμβάνεται στο πακέτο software που αγοράσατε. Όλες οι εταιρείες, μικρές, μεγάλες, μεσαίες που παράγουν λογισμικό έχουν σίγουρα ένα βιβλιαράκι με τα κυριότερα χαρακτηριστικά και οδηγίες χρήσης των προϊόντων τους. Οι μεγαλύτερες εταιρείες έχουν ειδικό τμήμα για την συγγραφή εγχειριδίων σε πολλές γλώσσες. Συνήθως, προσφέρουν πολλά περισσότερα από ένα απλό εγχειρίδιο με την προσθήκη επεξηγηματικών άρθρων, σύνδεση στο web site για να κατεβάσετε άρθρα, συμβουλές, hints & tips, κλπ.

Το επόμενο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να ανοίξετε το Online Help της εφαρμογής σας. Το online help είναι η βοήθεια που σας δίνει το πρόγραμμα είτε μέσω του μενού Help (Βοήθεια) είτε μέσω ειδικών πλαισίων hints & tips τα οποία ο περισσότερος κόσμος τα απενεργοποιεί γιατί θεωρεί ότι δεν είναι χρήσιμα. Η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές είναι ενοχλητικά, αλλά δεν σας συνιστούμε να τα απενεργοποιείται, τουλάχιστον μέχρι να μάθετε τα βασικά της εφαρμογής. Θα διαπιστώσετε ότι προσφέρουν συχνά απαντήσεις σε προβλήματα που έχουν προκύψει εκ των υστέρων.

Βοήθεια μπορείτε να βρείτε επίσης και στα αρχεία Readme (ανάγνωσε με)  τα οποία περιέχουν σε μορφή κειμένου χρήσιμες οδηγίες. Αυτά τα αρχεία συνήθως τοποθετούνται στο CD/DVD εγκατάστασης της εφαρμογής και είναι πιο ενημερωμένα από το παρεχόμενο εγχειρίδιο. Αυτό συμβαίνει γιατί τα τυπωμένα εγχειρίδια χρειάζονται πολύ χρόνο για να παραχθούν και τυγχάνει το λογισμικό να έχει αλλάξει ή να έχουν τροποποιηθεί ορισμένα στοιχεία του μετά την εκτύπωση του εγχειριδίου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην έχουν συμπεριληφθεί οι αλλαγές. Με την δημιουργία του αρχείου Readme λύνεται αυτό το πρόβλημα. Σε αυτά τα αρχεία θα βρείτε συχνά οδηγίες για την εγκατάσταση, για τυχόν ενημερωμένους drivers ή οτιδήποτε άλλο έχει αποφασίσει να συμπεριλάβει ο κατασκευαστής. Μην τα αγνοείται περιέχουν χρήσιμες πληροφορίες που θα σας γλίτωναν από πολύ κόπο ή θα σας έλυναν τελείως το πρόβλημα σας, από το αν δεν τα είχατε διαβάσει ποτέ.

Είναι καλό και σας προτείνουμε να κάνετε registration στα προγράμματα σας. Κάνοντας register το πρόγραμμα σας αποκτάτε μια σειρά από πλεονεκτήματα όπως είναι για παράδειγμα τεχνική υποστήριξη, επίλυση αποριών, συμφέρουσες προσφορές, έξτρα τεχνικά εγχειρίδια κλπ. Πάντα μέσα στο πακέτο λογισμικού που αγοράζετε υπάρχουν τα σχετικά τηλέφωνα ή οδηγίες για το registration. 

Μπορείτε να αναζητήσετε βοήθεια online. Σε μηχανές αναζήτησης αρκεί να βάλετε το μήνυμα λάθους της εφαρμογής ή μια όσο το δυνατόν σωστή περιγραφή του προβλήματος με λέξεις κλειδιά. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων θα βρείτε βοήθεια άμεσα και σχεδόν για όλα τα προβλήματα. Μειονέκτημα αυτού του τρόπου είναι το μέγεθος του προβλήματος. Αν χρησιμοποιείτε κάποιο γνωστό πρόγραμμα  θα βρείτε βοήθεια πιο εύκολα σε αντίθεση με κάποιο σπάνιο. Σε αυτή την δεύτερη περίπτωση θα πρέπει να έχετε φροντίσει να αγοράσετε από την εταιρεία επιπλέον χρόνο τεχνικής υποστήριξης ή να έχετε registration την εφαρμογή. Ένας καλός τρόπος για να αποφεύγετε τα προβλήματα είναι να συντηρείτε τον υπολογιστή σας κάνοντας χρήση των ειδικών εργαλείων βελτιστοποίησης του λειτουργικού σας συστήματος ή μέσω τρίτων εφαρμογών που διορθώνουν τα πάντα με ένα κλικ. Θα γλιτώσετε πολλά προβλήματα και χρόνο που θα καταναλώνατε στην αναζήτηση λύσης.

Η επαναφορά συστήματος ή επαναφορά ενός backup μπορεί επίσης να σας φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη. Αντί να ψάχνετε να λύσετε το πρόβλημα, επαναφέρετε το λειτουργικό σας σύστημα με κάποιο τέτοιο πρόγραμμα και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

Φυσικά μπορείτε πάντα να τηλεφωνήσετε σε κάποιον φίλο σας που γνωρίζει σχετικά και να σας βοηθήσει. Μην απελπίζεστε αν κανείς δεν φαίνετε να μπορεί να διορθώσει το πρόβλημα. Απευθυνθείτε σε εταιρείες τεχνικής υποστήριξης που είναι η δουλειά τους να διορθώνουν τα προβλήματα. Μειονέκτημα αυτής της λύσης είναι το κόστος. Συνήθως κοστίζουν ακριβά και δεν είναι πάντα σίγουρο ότι θα σας λύσουν το πρόβλημα μας. Μπορούν πάντως να κάνουν ένα format στον υπολογιστή αν εσείς δεν μπορείτε οπότε είναι καλή λύση για αυτή την περίπτωση.

Κλείνοντας η καλύτερη συμβουλή μας για να μην χρειάζεται να αναζητήσετε βοήθεια είναι να μην πειράζετε ότι δουλεύει. Τουλάχιστον μην πειράζετε τίποτα αν δεν ξέρετε τι κάνετε ή  πως να το διορθώσετε σε περίπτωση λάθους. Ελλοχεύει πάντα ο κίνδυνος να καταστρέψετε ακόμα και το hardware του υπολογιστή σας σε κάποιες περιπτώσεις.

     
Προϊόντα Ποσότητα

Δεν υπάρχουν προιόντα στο καλάθι

Συνολικό Ποσό  0,00 € 

Διαχείριση Καλαθιού
Σύνθετη Αναζήτηση
Ξέχασα το συνθηματικό μου
Εγγραφή
© Copyright 2005-2022. SYNCOM Information Systems. All logos and TM property of their respective owner.Pegasus Hermes Application   Powered by Pegasus Technology