Τι να κάνω όταν χτυπήσει το αποθηκευτικό μου μέσο;   
03/05/2010    Τι να κάνω όταν "χτυπήσει" το αποθηκευτικό μου μέσο;

Η απώλεια δεδομένων μπορεί να συμβεί ξαφνικά με μια πλειάδα τρόπων. Από το ενδεχόμενο κάποιου ανθρώπινου λάθους ως και την αστοχία υλικού.  Σε κάθε περίπτωση οι πελάτες και όσοι εξαρτώνται από εσάς ίσως σας ζητήσουν συμβουλές. Θα πρέπει λοιπόν να τους κατευθύνετε σωστά ειδικά στις πρώτες στιγμές του «ατυχήματος» ώστε να περιοριστεί η απώλεια των δεδομένων τους. Ποιες όμως θα πρέπει να είναι οι συμβουλές σας;

Σε περίπτωση φυσικής καταστροφής

Η φυσική καταστροφή μιας αποθηκευτικής συσκευής στην πλειοψηφία των περιπτώσεων σας προειδοποιεί αρκετό χρόνο πριν. Τα συμπτώματα μπορεί να είναι υπερβολική καθυστέρηση στην λειτουργία της συσκευής, παράξενοι θόρυβοι και ήχοι ή γενικότερα πρωτόγνωρη συμπεριφορά στη λειτουργία της συσκευής σε σχέση με το παρελθόν. Αν υποψιάζεστε ότι επέρχεται φυσική καταστροφή κάντε τα εξής για να περιορίσετε την περαιτέρω απώλεια των δεδομένων:

1. Προσέχετε για ύποπτους θορύβους.
2. Μην ταρακουνάτε ή αποσυναρμολογείτε την συσκευή.
3. Μην προσπαθήσετε να καθαρίσετε οποιοδήποτε σκληρό δίσκο ή server εάν δεν έχετε την πρότερη εμπειρία. Λανθασμένοι χειρισμοί μπορεί να καταστρέψουν τα δεδομένα, να κάνουν πιο δύσκολη την επαναφορά τους ή να χαθούν πολύτιμες πληροφορίες για την επαναφορά τους.
4. Ποτέ μην προσπαθείτε να επαναφέρετε σε λειτουργία οποιαδήποτε συσκευή με εμφανές πρόβλημα (πχ. χτυπημένο ή καμένο σκληρό δίσκο).
5. Κλείστε τον υπολογιστή σας άμεσα, ενδεχόμενη περαιτέρω λειτουργία της συσκευής μπορεί να καταστήσει τα δεδομένα μη αναστρέψιμα.

Σε περιπτώσεις πυρκαγιάς

Πολλοί χρήστες θεωρούν ότι είναι αδύνατον να ανακτηθούν δεδομένα αν το αποθηκευτικό μέσο καεί. Υπάρχει περίπτωση τα δεδομένα να επαναφερθούν ωστόσο υπάρχουν και εδώ μερικά tips που θα βοηθήσουν σε αυτή την περίπτωση.

1. Μην προσπαθήσετε να καθαρίσετε με φυσικό τρόπο το μέσο που προσβλήθηκε.
2. Μην τοποθετείτε τη συσκευή στο ψυγείο ή στην κατάψυξη για να ψύξετε το μέσο.
3. Μην προσπαθήσετε να αφαιρέστε το σκληρό δίσκο και μην κάνετε τίποτα μόνοι σας. Πηγαίνετε όλο τον υπολογιστή όπως είναι στον ειδικό τεχνικό και αυτό επειδή απαιτείται καθαρό περιβάλλον εργαστηρίου για την ανάκτηση αυτών των δεδομένων.

Σε περιπτώσεις ατυχήματος με νερό

1. Μην προσπαθείτε να στεγνώσετε ή να καθαρίσετε οποιοδήποτε μέσο έχει βραχεί.
2. Μην προσπαθήσετε να ανοίξετε και να στεγνώσετε το μέσο που έχει προσβληθεί, όπως για παράδειγμα το πιστολάκι μαλλιών.
3. Πριν αποστείλετε ένα μέσο σε κάποιο πελάτη σας ή θέλετε να το μεταφέρετε τοποθετήστε το σε ειδική θήκη και χρησιμοποιήστε υλικό συσκευασίας που να προστατεύει την συσκευή από το νερό.
4. Μην προσπαθήσετε να επαναφέρετε σε λειτουργία βρεγμένες συσκευές.

Η χρυσή συμβουλή για κάθε περίπτωση: Μην υποθέτετε ότι τα δεδομένα στο προσβληθέν μέσο δεν μπορούν να ανακτηθούν.

Σε περιπτώσεις μη φυσικών καταστροφών

1. Ο χρήστης μπορεί να έρθει αντιμέτωπος με διάφορα μηνύματα όπως “No OS found” ή απλά να λείπουν από το μέσο κάποια αρχεία ή φάκελοι ή να μην εκκινεί ο υπολογιστής. Κλείστε τον υπολογιστή σας αμέσως. Όσο περισσότερο λειτουργεί το προβληματικό μέσο  τόσο δυσκολότερα θα επαναφερθούν τα δεδομένα ή θα χαθούν οριστικά.

2.  Μην τρέξετε σε καμία περίπτωση εργαλεία ελέγχου και επιδιόρθωσης του δίσκου αν δεν έχετε πρότερη εμπειρία (πχ. CHKDSK ή VRepair).

Αν η λύση της επίσκεψης σε ειδικό τεχνικό για την επαναφορά των δεδομένων είναι ακριβή για εσάς , μπορείτε να προμηθευτείτε ειδικό λογισμικό το οποίο θα μπορέσει να επαναφέρει τα χαμένα δεδομένα σας ή τουλάχιστον ένα ποσοστό αυτών. Σε όλες τις περιπτώσεις όμως οι συμβουλές που σας δίνουμε θα σας βοηθήσουν τα μέγιστα.

     
Προϊόντα Ποσότητα

Δεν υπάρχουν προιόντα στο καλάθι

Συνολικό Ποσό  0,00 € 

Διαχείριση Καλαθιού
Σύνθετη Αναζήτηση
Ξέχασα το συνθηματικό μου
Εγγραφή
© Copyright 2005-2022. SYNCOM Information Systems. All logos and TM property of their respective owner.Pegasus Hermes Application   Powered by Pegasus Technology